ORGANIZACIJA POSLOVNIH SASTANAKA, SEMINARA, RADIONICA, KONGRESA

SAVJETOVANJE I PRIPREMA

Odabir mjesta događanja

Planiranje stručnog programa i popratnih događanja

Planiranje prihoda i rashoda

Obilazak mjesta održavanja i provjera elemenata programa

Organiziramo sve ugostiteljske usluge: od pića dobrodošlice i pauza za kavu do radnih ručkova i svečanih večera.
Slobodne trenutke upotpunjujemo originalnim tematskim sadržajima (eno gastro, avantura, kultura) uz koje će vaše događanje postati nezaboravan doživljaj!

TEHNIČKA PODRŠKA

Zakup kongresnog prostora

Organizacija zakupa i upravljanja kongresnom tehnikom

Obilježavanje i dekoracija kongresnog prostora

Nabava kongresnih promidžbenih materijala

REGISTRACIJA UČESNIKA

Kreiranje, zaprimanje i računalna obrada prijavnica

Komunikacija s učesnicima

Izdavanje akreditacija i materijala

Fakturiranje i naplata kotizacije u ime i za račun organizatora

MISLILI SMO...
NA SVE!

ORGANIZACIJA SMJEŠTAJA

Ugovaranje cijena s hotelskim kućama u korist organizatora

Rezervacija hotelskog smještaja za učesnike kongresa i praćenje promjena kod rezervacija

Izrada rooming lista

Slanje potvrda rezervacije smještaja učesnicima

Fakturiranje i naplata troškova smještaja

Želite biti sigurni da će sve biti kako treba? Ne brinite, vodimo koordinaciju i kontrolu na mjestu događanja.

Bez obzira tražite li nekog kome biste u potpunosti prepustili organizaciju važnog poslovnog događaja, trebate li pojedinačnu uslugu ili „samo“ savjet – kontaktirajte nas!

Jer kad se dogodi nešto nepredviđeno ili imate osjećaj da ste nešto (važno) zaboravili, uz sebe želite nekog tko je u 17 godina organizirao više od 680 međunarodnih kongresa te dvostruko više seminara, radionica i poslovnih sastanaka.

MOVEG
Marija Paro Mrakovčić, dipl. oec.
info@moveg.hr
M + 385 (0)91 543 6798
TOP